O NAS

Jesteśmy pasjonatami księgowości
lubimy to co robimy

Dobrze funkcjonująca księgowość to podstawa i filar prężnie działającej firmy. Dynamika zmian w obrębie finansowo – księgowym w polskim ustawodawstwie i liczba wyzwań przed jakimi stoją współcześni przedsiębiorcy, którzy chcą skupić swą energię na rozwoju firmy, powoduje, że oddanie spraw księgowych w ręce doświadczonych specjalistów jest najlepszym rozwiązaniem.

Oferujemy wszechstronne wsparcie dla przedsiębiorców, zarówno tych już działających na rynku, jak i tych którzy stawiają swoje pierwsze kroki i potrzebują pomocy nie tylko w założeniu firmy, ale wielu innych decyzjach związanych z księgowością firmy.

Najważniejsi są dla nas Klienci i współpracownicy. W indywidualny sposób podchodzimy do każdego Klienta oferując swoje zaangażowanie i doświadczenie na każdym etapie współpracy. Ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, uczestnicząc w warsztatach i szkoleniach, dzięki czemu dbamy o odpowiednią optymalizację wszelkich procesów w biznesach naszych Klientów, tym samym znacznie obniżając ich firmowe koszty.


 

W NASZEJ WSPÓŁPRACY:

  • towarzyszymy firmom na każdym etapie ich rozwoju, oferując wsparcie w zakresie doradztwa księgowego i podatkowego
  • stawiamy na długoletnią współpracę z Klientami, opartą o wzajemne zaufanie
  • znając potrzeby naszych Klientów wypracowujemy optymalne rozwiązania, które wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu
INSIGNISINSIGNIS
BIURO RACHUNKOWE

INSIGNIS

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • rzetelność,
  • profesjonalizm,
  • doskonałe, merytoryczne przygotowanie naszych pracowników.

Najważniejsze jest dla nas poczucie bezpieczeństwa naszych Klientów, dlatego nasze biuro posiada nie tylko obowiązkowe ubezpieczenie OC dla biur rachunkowych ale także ubezpieczenie dobrowolne dające Klientom poczucie bezpieczeństwa i ewentualnego zabezpieczenia finansowego.

Wychodząc naprzeciw rozwojowi digital we wszystkich aspektach naszego życia i tym samym potrzebom naszych Klientów oferujemy również możliwość obsługi całkowicie zdalnej.


Jak to możliwe?

Dzięki aplikacji Saldeo SMART, która daje możliwość:

  • założenia konta online i wysyłania do nas skanów dokumentów
  • dostępu do archiwum dokumentów – 24 godziny na dobę
  • historii rozliczeń księgowych i należnych podatków
  • kontroli należności,
  • bezpłatnego programu do wystawiania faktur
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Masz pytanie dotyczące oferowanych usług? Zapraszamy do kontaktu!

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom w mediach społecznościowych, reklamie i analizie.
Cookies settings
AKCEPTUJĘ
POLITYKA COOKIES
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Informacja o plikach cookies.

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

Logi serwera.

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
    1. Internet Explorer
    2. Chrome
    3. Safari
    4. Firefox
    5. Opera
    6. Android
    7. Safari (iOS)
    8. Windows Phone
    9. Blackberry
Save settings
Cookies settings